keskiviikko 10. toukokuuta 2017

Kevään hankintoja

Huomasin, että olen päivittänyt blogia viimeksi pääsiäisen jälkeen. Viime viikot on olleet melkoista menoa, töiden lisäksi opiskeluhommia ja niihin liittyvän raportin tekoa. Opiskelen lasten ja nuorten liikunnan ohjauksen ammattitutkintoa ja viime opiskeluista kun on jonkinverran jo ehtinyt aikaa vierähtää, niin joutuu ihan eri tavalla panostamaan tehtäviinkin. Aikuisopiskelu ei ollutkaan ihan niin helppo juttu kuin kuvittelin aloittaessani. Mutta mielenkiintoista tämä on joka tapauksessa. 

Olen varmaan maininnutkin, että olen tehnyt melkoisen suursiivouksen vaatekaappeihin. Pois on lähtenyt säkkikaupalla turhaa tavaraa, mikä ei vaan enää tuntunut oman tyyliseltä. Nyt kun se oma tyyli on ehkä viimein löytynyt... Kauan tässä on kestänytkin. Kaapit ei kuitenkaan näköjään pysy kauaa kovin tyhjinä... Perustelin itselleni, että joitain pakollisia hankintoja on kevääksi tehtävä. Yritin kuitenkin shoppailla maltilla ja miettiä ihan oikeasti mitä tarvitsen. Se onkin ehkä suurin ero mun entiseen shoppailukäytökseen. Ennen tuli pyörähdettyä kaupassa ja lähdettyä kassillisen kanssa kotiin. Sisältö yleensä olikin sitten kertakäyttökamaa. Nyt tavaraa on huomattavasti vähemmän, mutta tällä hetkellä tykkään mun vaatekaapin sisällöstä. 

Beige trenssi oli mun hankintalistalla ykkösenä. Kuvittelin kuinka yhdistän sen joihinkin kivoihin lenkkareihin ja farkkuihin, ei liian siistiä tyyliä. Vilan trenssi löytyikin yllättäen facebookin kirppikseltä vitosella. Melko hyvä sijoitus :) Yllättäen mun muutkin keväthankinnat löytyivät Vilasta, josta onkin yhtäkkiä tullut mun lempparikauppa. Ruskeat tennarit tosin on Vagabondin viime vuoden mallistosta, metsästin niitä muutamankin kaupan läpi ennenkun löysin oman koon. Tämän vuoden Vagabondit oli mun makuun liian paksupohjaiset, vaikka kivalta nekin kyllä näytti. 

Aurinkolasi haaveilua mulla on ollut jo pitkään. Olen sovitellut kaikki mahdolliset pilotti-malliset lasit ja aina ne on olleet mun naamaan ihan liian isot. Mulla on niihin täysin vääränmallinen pää, mutta niiden malli tuntuu aina vaan houkuttelevalta. Sovitin Michaen Korsin ruusukultaisilla linsseillä olevia pilotteja Thaimaan reissulla lentokentällä. Ensimmäisen kerran pilotit istui munkin päähän. Oli siis tehtävä pakko hankinta, mutta perustelin ne itselleni synttärilahjana. 





Miten te muut? Onko vaatteiden keväthankinnat jo tehty? 


4 kommenttia:

  1. Aivan ihana setti♡ mulla löytyy toi vilan jakku valkosena 😊 ihanat topit, mistä ne on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Topitkin on vilasta, objectin mallistosta. Tykästyin jakkuun niin paljon, että olisin halunnut suurinpiirtein kaikissa väreissä :)

      Poista
  2. Ihania ostoksia <3 mulla myös on tuo sama jakku harmaana ja lyhyempi mustana :)
    Nahkatakinkin ja mekon ostin just vilasta, tykkään hirveesti niistä vaatteista <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Multa löytyy myös tuo sama lyhyenpänä ja mustana :) Ollaan siis samiksia. Vilalla on kyllä kaikkea ihanaa, en uskalla edes mennä käymään ja katsomaan mitä uutta sinne on taas tullut...

      Poista

Jokainen kommentti ilahduttaa minua : )