sunnuntai 15. tammikuuta 2012

Hernekeittopurkkeja

Mitä luksusta, nyt ollaan edetty tuunausmatskuissa jo hernekeittopurkkeihin! Tänään tee-se-itse-pajassa tehtiin roikkuvia tuikkukuppeja...

Jälleen se sama lähtötilanne niinkuin ennenkin, eli mitähän tästä voisi tehdä?!? Etiketit pois, sabluuna paperista teipillä kiinni kupeeseen ja poralla reikiä sabluunan päälle. Löydettiin mustat vanhat ketjut jostain arkisto ö:stä, jotka kiinnitettiin purkin reunoihin. Sitten koko höskä (ja ketjut) maalattiin valkoisella spraymaalilla. Maalin pikakuivatus ja nauha reunaan. Ja ainiin, MINÄ en tosiaankaan porannut niitä reikiä... Yritin kyllä, mutta tulos oli katastrofaalinen. Eli se poraaminen ei olekaan niin helppoa miltä näyttää.




hämärässä in action


Matskut huomioon ottaen olin kyllä tulokseen ihan tyytyväinen. Näitä pitää ehkä tuunailla vielä pari lisääkin erilaisilla kuvioilla ja ruseteilla varustettuna (jos mies suostuu vielä poraamaan...)

Löysin tänään kirppikseltä pari sisustuslehteä, joita lähden nyt selailemaan ja odottelemaan Idolsia. Olisipa siellä vielä niitä huonoja laulajia, niihin mäkin voin samaistua ihan täysillä : )


Rentoa iltaa,


Terkuin

Kookos






5 kommenttia:

  1. Hei vitsit, mulla on muutama maissipurkki odottamassa inspiraatioiskua. En ole tähän mennessä keksinyt mihin ne hyödyntäisin, mutta nytpä tiedän! :D Kiitos vinkistä! Ja ihana ja inspiroiva blogi muutenkin, jään ehdottomasti seurailemaan! :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos Janina ja lämpimästi tervetuloa!

    VastaaPoista
  3. Vautsi!! sä se oot kekseliäs :) en olis kyllä arvannut hernekeittopurkiksi, jos et olisi kertonut.

    VastaaPoista
  4. Hih, mä yritin samaa papupurkeilla aikoinani, mutta tuo mun mies ei oo yhtä innostunut mun sisustusprojekteista kun minä, joten se tyssäs siihen poraamiseen=D Siitä tuli nätti=D

    VastaaPoista
  5. Varmaan reiät voisi tehdä myös naulalla hakkaamalla, jäisi se hankala poraaminen väliin : ) Pitäisi varmaan kokeilla...

    VastaaPoista

Jokainen kommentti ilahduttaa minua : )