maanantai 7. toukokuuta 2012

Blingiä Mirablingiltä

Sain ilokseni mahdollisuuden tehdä yhteistyötä Mirablingin kanssa. Mirabling on kännykkä- sekä ipad kuoria netissä myyvä yritys. Koska mulle kännykän kiva ulkonäkö on tärkeää, tämä mahdollisuus sopi mulle loistavasti! Tykkään vaihdella omassa iphonessa kuoria vähän fiiliksen mukaan. Ja kuorikokoelma onkin kasvanut vähän kuin vahingossa...

Sain valita Mirablingiltä kahdet kuoret omaan iphoneeni. Koska tykkään kaikenlaisesta blingistä, valitsin tietenkin sitä myös kuoriini.


Diamond black


Twinkle white

Kannattaa ehdottomasti käydä katsastamassa valikoimat, mulle jäi vielä mieleen kummittelemaan monet muutkin kivat kuoret... Ja sitten jos joskus saan sen haaveilemani ipadin, löytyy sillekkin kivat kuoret tuolta. Tässä mun mielestä aikas herkullisen näköisiä yksilöitä:










 

 

Vaihteletteko te muut kännykän kuoria, vai olenkohan mä ainoa "puhelimenpukija?"


Aurinkoista maanantaita,

Kookos

6 kommenttia:

  1. Tykkään myös vaihdella kuoria puhelimeen :)
    Ostin Thaimaan reissulta noita samoja bling bling kuoria ja noi musta-valko kuviolliset eli nyt on pitkäksi aikaa vaihtokuoria, siellä kun ne maksoivat n. 3-3,5 euroa/kpl :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no samasta paikastahan munkin kuoret on peräisin. Tosiaan, valikoimat oli valtavat ja hinta naurettavan pieni...

      Poista
  2. Hei jätin sinulle pienen haasteen blogiini, toivottavasti innostut lähtemään leikkiin mukaan :)

    http://readyletsgo-m.blogspot.com/2012/05/haaste-vastaanotettu.html

    VastaaPoista
  3. Mulla on noi ekat ja vikat kuoret. :) Sain ne silloin tuolta kun tein itse yhteistyötä kyseisen firman kanssa. Et aikas samanlainen maku meillä.. ;)

    VastaaPoista

Jokainen kommentti ilahduttaa minua : )